הסכם קדם נישואים

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:

מבחינת התוכן, הסכם קדם נישואין, דומה לכל הסכם אחר בין בני זוג. השם הזה, זו "אותה גברת בשינוי אדרת", כמו כל הסכם ממון אחר בין בני זוג, הנושא שם אחר.

לא חייבים לעשות הסכם קדם נישואין. אפשר לעשות אותו גם לאחר הנישואין. אבל ממש לא מומלץ.

אתחיל מההיבט הטקטי, האישי והאנושי של כל אחד מכם. אם אתם עושים את ההסכם לפני הנישואין, הסכם ממון קדם נישואין מבעוד מועד, לפני שאתם "מתערבבים" ומתמזגים, יש לכם הזדמנות פז, שלא תחזור על עצמה, לבחון את הציפיות והצרכים האמתיים של בן זוגכם. בתהליך בניית ההסכם הזה, עובר לחתימה עליו, מתבררים לכם השאיפות, התכניות והצרכים של בן זוגכם. הסכם קדם נישואים

לעתים תופתעו לגלות, שאמנם בן זוגכם אוהב אתכם. אבל, מה לעשות, הוא רואה בכם ובקשר הזוגי אתכם, הזדמנות לצמוח מבחינה כלכלית. ליהנות מרכושכם, אותו צברתם בנפרד על פני שנים, או אולי קיבלתם אותו במתנה ו/או בירושה מהמשפחה שלכם. הציפייה היא, שאם תהיה פרידה, הוא יקבל חלק מרכושכם. לא בהכרח נעים.

כתבתי על זה מאמר בשם: הסכם ממון עם בן זוג חמדן.

הסכם קדם נישואין, בהחלט יכול לחשוף את, לא נעים לכתוב, פרצופו האמתי של בן הזוג שלכם, אתו אתם מתעתדים להינשא בקרוב.

לכן, הקדימו לערוך את הסכם הממון שלכם, זמן רב לפני החתונה. עשו הסכם ממון לפני חתונה, בהחלט, אבל עשו את זה לפחות חודשיים לפני המועד הקבוע לנישואיכם.

אם לא תעשו הסכם קדם נישואין, ותתחתנו בלי הסכם, אפילו מתוך הסכמה של שניכם, שלאחר הנישואין, תחתמו על ההסכם, לא בטוח שלאחר שתינשאו, אכן תחתמו על הסכם כזה. אפשר ואחד מכם לא יסכים. ואז, מה תעשו? תתגרשו כי אין הסכם ממון? או תמשיכו לקיים את הקשר הזוגי, בלי ההסכם, ומתוך כעס של אחד מכם, על בן זוגו הסרבן.

מבחינת אישור הסכם קדם נישואין המצב הוא כזה:

אם בשעה שאתם רוצים לחתום על ההסכם שלכם, כבר יש לכם מועד נישואין, נוטריון יכול לאשר את ההסכם ( וגם שופט או דיין, וכן רושם הנישואין ), ולא תצטרכו לאשר את ההסכם שוב, לאחר נישואיכם.

מאידך, אם אין לכם עדיין תאריך נישואין, ההסכם לא חייב אישור בכלל, על מנת שייחשב לתקף ( אך למרות זאת, מומלץ לאשר אותו או בפני נוטריון, או בבית המשפט- התייעצו עם עורך דין מומחה בעניין ).

קראו עוד על "אישור הסכם ממון – אבחנות קריטיות".

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:
עו"ד אורי גנור

עו"ד אורי גנור

עורך דין הסכם ממון אורי גנור, הנו המשרד היחיד בישראל, העוסק ומתמחה, באופן בלבדי, יחודי וארצי, אך ורק, בהסכמי ממון בין בני זוג, ופועל כ – עו"ד הסכם ממון בלבד.

עוד מאמרים שכדאי לך לקרוא:

דילוג לתוכן