הסכם ממון – כשהדברים מתפרקים

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:

קורה לכולנו, במהלך החיים שלנו, שהתכניות שרקמנו, שמהלך החיים המסודר שלנו, שהדברים פשוט מתפרקים.

לדוגמא, זוג שמגדל את ילדיו במסגרת התא המשפחתי, באושר ואפילו בעושר אם תרצו, מוצא את עצמו לפתע במשבר חמור, כאשר אחד מבני הזוג מעוניין לפרק את הקשר הזוגי והמשפחתי. להתגרש. לעתים, "הבשורה" הזו מגיעה כרעם ביום בהיר. ואז, כל מה שנבנה ביחד, כל מה שתוכנן והובטח, כל הרכוש שנצבר, כל הדברים, פשוט מתפרקים.

הדברים מתפרקים לעתים, גם במהלך ותוך כדי בניית הסכם הממון. מה מתפרק? לעתים הקשר הזוגי. נשמע מפחיד ובלתי אפשרי? – אבל, כמי שעוסק רק בהסכמי ממון, אני מבטיח לכם שזה יכול לקרות.

ואם זה קורה, אם תיקלעו למשבר הזה, מה תעשו? איך תאספו את השברים?

ראשית, אני רוצה להבטיח לכם, שאתם יכולים להימנע מלהגיע למקום הזה. אתם צריכים לפעול "נכון", שזה אומר, קודם כל בעדינות וברגישות. דבר שני, אין צורך למהר ולערב את המשפחות שלכם בתהליך, וודאי שהחברים שלכם אינם רלוונטיים להסדרים שלכם. העצות שלהם, גם אם יבואו ממקום טוב ואוהב- לא תמיד יעשו טוב. בחרו בעורך דין משותף. מספיק אחד. תבחרו אותו ביחד.

הסכם ממון – כשהדברים מתפרקים

אבל אם הדברים לא מתחברים, אתם יושבים אצל עורך הדין, ואתם "בונקר"- מה זה אומר?

זה יכול לומר הרבה דברים על הזוגיות שלכם. למשל, שאתם לא מסוגלים להתפשר. או שהזוגיות לא מספיק חשובה, שבעדה תהיו מוכנים לעשות ויתורים. או שאתם נמצאים במשרדו של עורך דין, שלא מתאים לכם.

במקרה כזה, אני מציע לכם לעצור את התהליך. אין צורך להמשיך אותו "בכוח". הזוגיות לא נכשלה. בינתיים. גם אין צורך להסיק מסקנות על בן הזוג האחר. עצרו את התהליך, ותנסו לראות ולהבין מה הסיבה שהביאה אתכם לכישלון להשיג את הסכם הממון שלכם.

זוגות רבים מגיעים אלי ל"סיבוב שני", לאחר כישלון ה"סיבוב הראשון". בסיבוב השני, אתם מפוכחים יותר. אתם מבינים שאם זה לא יצליח גם הפעם, זה יכול להביא לסיום הקשר. אתם מתגמשים. האהבה והחברות עדיין נמצאת. והיא מניעה אתכם לכיוון החיובי.

אבל אם הדברים לא יצליחו גם הפעם, אם תיכשלו בשנית, עדיין פתוחה בפניכם הדרך של קיום פגישות גישור, בפני מגשר שהוכשר לכך, שמא הוא, יוכל לסייע לכם.

האם כשהדברים מתפרקים, באופן סופי, ויש לכם תאריך נישואים "ביד", מה תעשו? האם תבטלו את החתונה? ומה אם ההזמנות יצאו כבר, והאולם הוזמן ושולם וכו'?

או האם לחלופין, תחליטו להתחתן, "ולטפל" בהסכם הממון אחר כך. השאלה שהוצגה היא שאלה פתוחה, לכל אחד שנמצא או יימצא בפני הדילמה הזו.

מצד אחד, בהחלט אפשרי שלאחר החתונה, כשהקשר יעמיק ויירגע, תדונו בנושא מחדש, בנחת, כזוג נשוי, ויכול להיות שאז, תראו את הדברים באופן שונה.  ואז תתאפשר החתימה.

מאידך, מה יקרה אם גם לאחר הנישואין, לא תצליחו להסדיר את ענייני הממון שלכם. האם תתגרשו בגלל זה?

קראו גם על –

 

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:
עו"ד אורי גנור

עו"ד אורי גנור

עורך דין הסכם ממון אורי גנור, הנו המשרד היחיד בישראל, העוסק ומתמחה, באופן בלבדי, יחודי וארצי, אך ורק, בהסכמי ממון בין בני זוג, ופועל כ – עו"ד הסכם ממון בלבד.

עוד מאמרים שכדאי לך לקרוא:

דילוג לתוכן